50

هـوا بـس نـاجوانمردانه سـرد اسـت ... ای

دمَـــت گـــرم‌و ســـرت خـــوش بــــاد

سلامم را تو پاسـخ گوی، در بگشای

منم من، میهمان هر شبت، لولی وَش مغموم

منم من، سنگ تی‌پا خورده‌ی رنجور...


کتاب زمستان سروده‌ی مهدی اخوان ثالث


Subscribe in Google Reader

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرشاد سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:15 http://revayatedigar.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ بسیار خوبی داری.
من از این به بعد زیاد بهت سر می زنم.
منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.

وبلاگ خودتونه

amxi سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 13:29

اصلا نتونستم نظر بدم هر چی تعریف می کردم کم بود

لیلو چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 19:07 http://jakh.blogfa.com

نفس ، کز گرمگاه سینه می آید برون ، ابری شود تاریک
چو دیدار ایستد در پیش چشمانت
نفس کاین است ، پس دیگر چه داری چشم
ز چشم دوستان دور یا نزدیک ؟
مسیحای جوانمرد من ! ای ترسای پیر پیرهن چرکین
هوا بس ناجوتنمردانه سرد است ... ای

یعنی عاشق این شعرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد