92

We all make rules for ourselves. It's these rules that help define who we are. So when we break those rules, we risk losing ourselves and becoming something unknown


James Manos's DeXter

---------------------------------------------------------------------------------------------


همه‌ی ما برای خودمون قوانینی درست می‌کنیم. همین قوانین هستند که به ما کمک می‌کنند تا هویت اصلی‌مون رو تشریح کنیم. پس وقتی این قوانین رو زیر پا می‌ذاریم، خطر از دست دادن خودمون رو بوجود میاریم و تبدیل می‌شیم به یه چیز ناشناخته...


سریال دکستر از جیمز منوس



نظرات 2 + ارسال نظر
مستانه شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:28 http://mastanejoon.blogfa.com

وقتی کار روزگار
شده کنایه های نیش دار به من
خاطراتش را جمع می کنم
بودن هایش را
به زیر چتر دونفره ای می برم
شاید آسمان جرّقه زد
شاید بارید
ودستانم را خیس
ومن به حسادتش
خندیدم

محمود بلالی یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:56 http://www.vgpostmortem.blogfa.com

سلام
ممنون از نظر شما. براتون آرزوی موفقیت و سالی خوب و سرشار ار شادی دارم.

سلام
ممنون از شما ، من هم برای شما سالی توأم از خوشی و سلامتی آرزو می‌کنم
ممنون که سر زدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد