59

I am the punishment of the God. If you had not committed great sins, God would not have sent a punishment like me upon you. Genghis Khan


Ben Ramsey's Blood and Bone

---------------------------------------------------------------------------------------------


من مجازات و بلایی از سوی خداوندم. اگر تو مرتکب گناهان بزرگی نشده بودی خداوند هیچ‌وقت بلایی مثل من را بر سرت نازل نمی‌کرد. چنگیز خان


فیلم خون و بُن(استخوان) از بن رمزی


Subscribe in Google Reader

نظرات 3 + ارسال نظر
amxi دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 13:47

جمله اول رو که دیدم یاد این فیلمه افتادم.
فیلم قشنگیه و جمله قشنگتری.

مرتضی دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 15:29 http://lovedesign.blogsky.com

مسلمه...آدما همیشه چوب کارای خودشونو میخورن

لیلا چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 13:56 http://www.lyly.persianblog.ir

آره منم الان فکر میکنم شاید دارم مجازات میشه ولی هنوز نمیتونم درک کنم بابت کدوم گناه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد